środa, 9 kwietnia 2014

Coach to dobry pomysł :)



    Dziś byłam na kolejnym spotkaniu z moim coachem. 
Dlaczego zdecydowałam się na takie spotkania ? ponieważ za dużo kłębiło się myśli w mojej głowie. 
Wiedziałam już co chcę robić w życiu ale od czasu podjęcia tej decyzji minęło aż dwa dni :) Dlatego też stwierdziłam że warto aby ktoś kto nie jest w temacie spojrzy na to wszystko obiektywnym okiem i pomógł mi ułożyć plan, zebrać do tak zwanej "kupy" cały ten chaos a co najlepsze, zapewne podsunie mi kilka innych ciekawych pomysłów które mogłam przeoczyć w natłoku wrażeń.
Często jest tak że coach pomoże nam oduczyć się jakiegoś nawyku, np. ja nieświadomie już, negowałam to co chciałam zrobić, jeszcze nie zaczęłam a już przemycałam gdzieś pesymistyczne słowa np. "chcę ale...", "tak zrobię, tylko nie wiem czy potrafię a jak tak to..." itd.
Niby proste, przestać tak mówić, ale to nawyk a tego już nie tak łatwo wygonić :)

     Coraz więcej osób przekonuje się, że spotkanie z coachem to nic strasznego a nawet bardzo potrzebnego.
Nie decydujemy się na ten krok dlatego że jest z nami coś nie tak - bo też są takie obawy - ale dlatego żeby sobie pomóc, uściślić swoje cele, zrozumieć i odnaleźć własną ścieżkę, taką która dżemie w nas, tylko czasami nie potrafimy tego określić, wyjaśnić, powiedzieć na głos. Coach jest po to aby zadać pytania, odpowiednie i trafione pytania na które musimy sami sobie odpowiedzieć.

     Polecam jeśli ktoś ma dylemat w którą stronę podążać.

    Joga też pomaga w podejmowaniu decyzji, odpowiednie asany wyciszają, uczą skupienia i spokoju co sprzyja podejmowaniu odpowiednich i trafionych decyzji :)




Ciekawa jestem jakie macie podejście na do sesji z coachem...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz