czwartek, 17 lipca 2014

Niesforni i Pierwsza Pomoc w Chałupach :)

Jak już wiecie jestem instruktorem nie tylko jogi ale i Pierwszej Pomocy.
Od dłuższego czasu interesuje się bezpieczeństwem, dlatego też postanowiłam zdać Międzynarodowy Egzamin Instruktorski Pierwszej Pomocy EFR.

W poniedziałek miała przyjemność brać udział w cudownej inicjatywie Fundacji Niesfornych.
Fundacja Surferskiej Pomocy, działa non profit dlatego też z ogromną przyjemnością pojechałam do Chałup wraz z AdrenaLTika aby nauczyć surferów Pierwszej Pomocy. Piękny widok kiedy Ci młodzi ludzie z zapałem przychodzą na kurs i chłonął wiedzę którą im przekazujemy, aby w razie zagrożenia na wodzie wiedzieli jak udzielić pomocy dziecku lub dorosłemu.
Ania szef AdrenaLTiki kierowała całością szkolenia, ja wraz z Kornelią i Andrzejem wspieraliśmy akcję.

Były podstawowe zasady bezpieczeństwa, fantomy, sprawdzanie oddechu, reanimacja osoby podtopionej, urazy, krwotoki i użycie AED.

Zobaczcie sami :)












Jeśli chcecie nauczyć się Pierwszej Pomocy piszcie, to ważne aby wiedzieć jak uratować życie! 

kasia@smolka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz